Εύκολες ιδέες για να διώξεις το άγχος!

Πώς η καθημερινή ρουτίνα μειώνει το στρες;
Καθημερινές προτάσεις για λιγότερο στρες και περισσότερη φροντίδα στον εαυτό σου

Οι διαταραχές που σχετίζονται με το στρες στις δυτικές κοινωνίες και η φθορά που προκαλείται από το χρόνιο στρες συμβάλει στη σωματική, πνευματική και ψυχική μας κατάρρευση. Όσο, όμως, διατηρούμε μια καθημερινή ρουτίνα αισθανόμαστε πως έχουμε τον έλεγχο και η πρόκληση γίνεται αναζωογονητική.

Η σημασία της καθημερινής μας ρουτίνας δεν πρέπει να υποτιμάται ενώ αν ακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές μας ανάγκες θα δούμε τα θετικά αποτελέσματα στη διάρκεια της ημέρας όπως είναι η αίσθηση της ηρεμίας και της ευεξίας. Το καθημερινό πρόγραμμα σου δίνει την δυνατότητα να ισορροπήσεις το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή σου περιορίζοντας τις τοξίνες που κυκλοφορούν στο σώμα σου και καταστελλουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Θέλεις να κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου; Ξεκίνα σήμερα το δικό σου πρόγραμμα καθημερινής ρουτίνας!
ΠΡΩΙΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ

Έαν θέλεις να χαρτογραφήσουμε το ιδανικό πρόγραμμα τότε λέμε πως το να ξυπνήσεις χωρίς ξυπνητήρι είναι το ιδανικό. Ξυπνώντας την ίδια ώρα κάθε μέρα το σώμα σου καταφέρνει και μαθαίνει σε αυτόν τον ρυθμό διατηρώντας μια ισορροπία μετάξύ σώμα και μυαλού.

  • Πιες ένα ποτήρι χλιαρό νερό που θα βοηθήσει τις πρωινές κινήσεις των εντέρων
  • Βούρτσισε τα δόντια και τρίψε τη γλώσσα σου αποβάλλοντας τα κακά βακτήρια και τους μικρο οργανισμούς
  • Κάνε μασάζ με λάδι
  • Κάνε χλιαρό μπάνιο
  • Ακολούθησε ένα πρόγραμμα ασκήσεων ισορροπίας και διαλογισμού
  • Πάρε το πρωινό σου
  • Περπάτησε
Πώς να κάνεις μασάζ με λάδι (Abhyanga);

Καθιέρωσε ένα ελαφρύ μασάζ το πολύ ένα τέταρτο της ώρας με ραφιναρισμένο σπορέλαιο ή καρυδέλαιο που θα βρεις στα καταστήματα υγιεινής διατροφής. Μπορείς να παραγγείλεις και έλαια εμπλουτισμένα με βότανα ή λάδι καρύδας.

Τοποθέτησε το μπουκαλάκι μέσα σε ζεστό νερό, περίμενε 2-3 λεπτά και στη συνέχεια κάνε μασάζ σε όλο το σώμα ξεκινώντας από το κεφάλι. Καλό είναι να χρησιμοποιείς επεξεργασμένο λάδι που έχει εκτεθεί σε υψηλές θερμοκρασίες για μικρό διάστημα. Ο καλύτερος χώρος για μασάζ είναι το μπάνιο γιατί όσο και έαν είσαι προσεκτική όλο και κάποια ποσότητα λαδιού θα πεταχτεί τριγύρω. Το μίνι μασάζ κατά την Αγιουρβέδα μπορεί είναι 1-2 λεπτά καλύπτοντας τα πιο σημαντικά μέρη του σώματος. Χρησιμοποιώντας τις παλάμες κάνεις κυκλικές κινήσεις στο τριχωτό της κεφαλής και στο μέτωπο. Με ήπιες μαλάξεις ακολουθούν οι κρόταφοι και το εξωτερικό των αυτιών. Συνεχίζεις με τις πατούσες και τα δάχτυλα. Μάλαξε ζωηρά τα πέλματα με γρήγορες κινήσεις της παλάμης μπρος-πίσω. Χαλάρωσε για 2 λεπτά και άσε το λάδι να απορροφηθεί. Στη συνέχεια κάνε το ντους σου.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ

Επιπλέον βήματα θα υπενθυμίζουν στο σώμα το καθημερινό του πρόγραμμα.

  • Φάε μικρά γεύματα σε συγκεκριμένες ώρες
  • Ιδανικά κατανάλωσε το μεγαλύτερο γεύμα αργά το απόγευμα
  • Διάλεξε εποχιακές τροφές
  • Φάε αργά και κάθησε 5’ λεπτά μετά το φαγητό σε ησυχία
  • Περπάτησε λίγο ώστε να βοηθήσεις την πέψη σου
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ
  • Ακολούθησε κάποια χαλαρωτική δραστηριότητα
  • Απόφυγε τις εντάσεις
  • Χαλάρωσε με μια ζεστή κούπα τσάι ή γάλα
  • Ξάπλωσε νωρίς για ύπνο τουλάχιστον 3 ώρες μετά το δείπνο
  • Απέφυγε τα τσιμπολογήματα όσο παρακαολουθείς τηλεόραση ή διαβάζεις

Η τήρηση ενός καθημερινού προγράμματος μειώνει αποφασιστικά το σωματικό και συναισθηματικό άγχος.

101 total views, 0 views today

Please follow and like us:
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *