Πράσινο είναι το χρώμα της ελπίδας και της ανάπτυξης

Ποιο είναι το χρώμα της χρονιάς σύμφωνα με την Pantone;

Όταν το πράσινο- greenery είχε ανακοινωθεί ως το χρώμα της χρονιάς για το 2017 από την Pantone, κανείς δεν πίστεψε ότι η έντονη απόχρωση του πράσινου που θυμίζει τη φύση θα επικρατήσει στις διεθνείς πασαρέλες για το Resortwear 2018.

Φώτο: Έντονο πράσινο χρώμα και στολίδια για το πρόσωπο και τα μαλλιά ήταν μερικές από τις πιο τολμηρές προτάσεις για την πασαρέλα των Cruise 2018 Gucci.

Το πράσινο χρώμα αντιπροσωπεύει την ουδέτερη φύση μας που όσο πιο στρεσαρισμένοι είμαστε από τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής, τόσο μεγαλύτερη λαχτάρα έχουμε να βυθιστούμε στην φυσική ομορφιά και στην ενότητα της φύσης. Αυτή η ανάγκη αντανακλάται από τον όλο και μεγαλύτερο αριθμό πραγμάτων που εκφράζουν το πράσινο στην καθημερινή ζωή μέσω του πολεοδομικού σχεδιασμού, της αρχιτεκτονικής, του τρόπου ζωής και των σχεδιαστικών επιλογών παγκοσμίως.

Glamping με σκηνές 5 αστέρων στην άμμο

Φώτο: Το glamping εξακολουθεί να είναι μια ολόφρεσκη τάση στην Ελλάδα και δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο διαμονής.

To πράσινο χρώμα λέγεται πως είναι ένα συμβολικό χρώμα της νέας αρχής. Κάθε χρόνο η Pantone επιλέγει ένα χρώμα που αντικατοπτρίζει το σημερινό παγκόσμιο κλίμα και επηρεάζει ιστορικά τις τάσεις σε όλες τις σύγχρονες πτυχές της ζωής μας –αρχιτεκτονική, εσωτερική διακόσμηση, μόδα, τρόφιμα, ταξίδια.

Το πράσινο σηματοδοτεί την ανάγκη μας για πιο υγιεινές τροφές, την αυξανόμενη χορτοφαγική τάση και σίγουρα η διάθεση που προκαλεί είναι τέτοια που μεταφέρεται και στον τρόπο ζωής μας στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Προφανέστερα το πράσινο σήμερα αναφέρεται στο περιβάλλον και στο κίνημα «go-green»- το οποίο κερδίζει οπαδούς, και ολοένα και μεγαλύτερος πληθυσμός αναζητεί μια εμπειρία στη φύση εμπνευσμένη από το χρώμα.

Τα χρώματα που επιλέχθηκαν από την Pantone όχι μόνο αντιπροσωπεύουν αυτό που θα δούμε στα προϊόντα, αλλά και  που ο κόσμος πηγαίνει, εξηγεί ο ειδικός των τάσεων του WGSN, Beatriz Modolin.

Λόγω της δυσκολίας που αντιμετωπίζουμε να εξερευνήσουμε τη φύση στην καθημερινότητά μας αναζητούμε νέους τρόπους για να κάνουμε μια σχετική σύνδεση. Ένα μικρό πράσινο βάζο, πράσινα σεντόνια ή ακόμη και πράσινοι τοίχοι μας μεταφέρουν νοερά στην εποχή που θέλει τον άνθρωπο να επανασυνδέεται με τη φύση και τον εσωτερικό του κόσμο.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο κόσμος των media προβάλει την πράσινη συνείδηση με πολλά άρθρα και καμπάνιες οι οποίες εκφράζονται μέσα από τη δουλειά σύγχρονων σχεδιαστών μόδας, φωτογράφων, μοντέλων και όλων όσων σχετίζονται με τα editorials μόδας.

Άλλωστε η τάση του slow down- της βαθύτερης ανάγκης για επιβράδυνση σε όλους τους τομείς- ενισχύει την ελπίδα για ένα πράσινο, πιο ήσυχο περιβάλλον στη ζωή μας όπου θα περνάμε ποιοτικό χρόνο.

Το Πράσινο χρώμα μπορεί να τράβηξε ξαφνικά τα βλέμματα και να είναι στο προσκήνιο αλλά είναι μια πανταχού παρούσα απόχρωση σε όλο τον κόσμο που μας θυμίζει πως όλα προέρχονται και είναι δώρα της φύσης.

 

765 total views, 1 views today

Please follow and like us:
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *