Πόσο απαραίτητο είναι το νερό στον οργανισμό μας;

Είναι αποδεδειγμένο ότι το να πίνεις αρκετό νερό καθημερινώς μόνο καλό κάνει στην υγεία και στην ομορφιά σου. Γιατροί και επιστήμονες συμβουλεύουν να πίνουμε νερό αλλά όσον αφορά την ποσότητα οι απόψεις διίστανται.

Το να ανακαλύψεις τη σωστή ποσότητα νερού που χρειάζεται ο οργανισμός σου είναι δύσκολο. Και αυτό, γιατί εξαρτάται από παράγοντες όπως οι καθημερινές μας δραστηριότητες, το κλίμα στην περιοχή που ζούμε, το βάρος και η διατροφή που κάνουμε. Στατιστικές δείχνουν ότι πάνω από το 50% των ανθρώπων στην ηλικία των 18 έως 60 ετών δεν πίνουν αρκετό νερό.

Μόλις το σώμα λάβει την απαραίτητη ποσότητα νερού, τα αποτελέσματα είναι άμεσα αντιληπτά.

Ακούγεται παράξενο αλλά το νερό βοηθά στην απώλεια βάρους. Δρα ως κατασταλτικό της όρεξης, η οποία συχνά συγχέεται με τη δίψα. Η σύγχυση αυτή προέρχεται από το γεγονός ότι τα κέντρα που ευθύνονται για την πείνα και τη δίψα βρίσκονται στον εγκέφαλο το ένα δίπλα στο άλλο. Έτσι, πριν αρχίσετε το φαγητό πιείτε ένα ποτήρι νερό. Ίσως μόνο να διψάτε, αλλά ακόμη και αν δεν είναι έτσι είναι σίγουρο ότι θα φάτε λιγότερο. Μελέτες που διεξήχθησαν από Αμερικανούς επιστήμονες επιβεβαίωσαν ότι ένα ποτήρι νερό βοηθά στη τόνωση του σώματος και στην ενεργοποίηση της πνευματικής δραστηριότητας. Υποστηρίζουν ότι το μυαλό λειτουργεί 15% πιο γρήγορα αν μετά από περίοδο δίψας απλά πιείς ένα ποτήρι νερό.

Ένα σημάδι που δείχνει ότι ο εγκέφαλος δεν έχει αρκετό νερό, είναι η ψυχική εξάντληση, η κόπωση, οι πονοκέφαλοι και η ευερεθιστότητα. Η χρήση πόσιμου νερού βελτιώνει τη μνήμη, βοηθά στη συγκέντρωση μας και στην αντίληψη πληροφοριών κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πώς να πίνετε τακτικά νερό:

  • Μη διστάσετε να βάλετε στο χώρο εργασίας σας, σε εμφανή θέση, ένα μπουκάλι νερό έτσι ώστε να πίνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Κατεβάστε εφαρμογή στο κινητό σας που βοηθά στο έλεγχο της ποσότητας του νερού που πίνετε. Συμπληρώστε βάρος, ηλικία και τις καθημερινές δραστηριότητες σας και δείτε την κατάλληλη ποσότητα που πρέπει να πίνετε καθημερινώς.
  • Βάλτε ηχητικές ειδοποιήσεις στο τηλέφωνό σας.
  • Τοποθετήστε ένα μπουκάλι νερό παντού. Στο χώρο εργασίας, στο αυτοκίνητο, στο σπίτι. Βλέποντας το θα σας υπενθυμίζει ότι πρέπει να πίνετε νερό.
  • Μέσα σε τσάντα. Αν η δουλειά σας καθημερινώς είναι εκτός χώρου εργασίας ένα μικρό μπουκαλάκι νερό πρέπει να υπάρχει απαραιτήτως μέσα στη τσάντα. Ακόμη καλύτερα αν το αντικαταστήσετε με ένα μικρό θερμός έτσι ώστε να το διατηρείται δροσερό για πολλές ώρες.

Χρησιμοποιώντας αυτούς τους απλούς τρόπους, χωρίς να το καταλάβετε, θα καταναλώνετε τη ποσότητα νερού που πραγματικά χρειάζεται ο οργανισμός σας, και χωρίς αμφιβολία τα αποτελέσματα θα σας καταπλήξουν.

941 total views, 2 views today

Please follow and like us:
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *