4 Έλληνες Σεφ απαντούν: Ποιο θρεπτικό υλικό δε λείπει από την κουζίνα σας;

Ο δρόμος για την υγιεινή διατροφή μπορεί να γίνει ενδιαφέρον και καθόλου μονότονος αρκεί να συμπεριλάβουμε εκτός από υγιεινά, νόστιμα και θρεπτικά υλικά. Βάλτε στην καθημερινότητα σας αγνά υλικά πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που ωφελούν την υγεία, το σώμα και το μυαλό.

Ρωτήσαμε 4 από τους πιο επιδραστικούς Έλληνες Σεφ σχετικά με το ποιο θρεπτικό υλικό δε λείπει ποτέ από την κουζίνα τους και δείτε τι μας απάντησαν:

Μίλτος Αρμένης, Executive Chef στο Kastelorizo Group

«Επιλέγω να έχω πάντα στην κουζίνα μου λαχανικά και μυρωδικά! Αν σκεφτείς ότι η Ελλάδα είναι η πιο πλούσια χώρα σε διατροφική ποικιλομορφία σε συνδυασμό με το κλίμα της μπορούμε να έχουμε μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα. Εννοείτε, πως το ελαιόλαδο είναι αναντικατάστατο!»

Instagram @miltos_armenis

Διάβασε το άρθρο μας Τι πρέπει να πίνει μια γυναίκα μετά τα 40;

Πολυχρόνης Δαμάλας, Chef Ovac Cavotagoo Mykonos/ Ovac Santorini, Cavotagoo Santorini και NAOS Σαντορίνη

«Το συστατικό που δεν λείπει από την κουζίνα μου είναι το ψάρι. Πλούσιο σε Ω-3 αποτελεί τέλεια πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων όπως ο ψευδάργυρος, ο σίδηρος και το ασβέστιο καθώς περιέχει λιγότερα κορεσμένα λιπαρά από το κρέας, είναι μακροβιοτική τροφή και τέλος ιδανικό για μια γευστική, μεσογειακή, χαμηλών λιπαρών, μεσογειακή διατροφή».

Instagram @polychronis

Διάβασε το άρθρο μας 6 βασικοί κανόνες της γιόγκα για σωστή διατροφή

 

Αθηναγόρας Κωστάκος, ChefPatron @merakilondon

«Το βασικό συστατικό που δεν λείπει από την κουζίνα μου είναι το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο λόγω της πλούσιας, θρεπτικής και αντιοξειδωτικής του δράσης καθώς επίσης για το άρωμα και το χρώμα του. Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα συστατικά που χρησιμοποιώ σχεδόν σε όλα τα πιάτα και το προτιμώ γιατί είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ακόρεστα λιπαρά, πολυφαινόλες και λιποδιαλύτες. Προσωπικά το θεωρώ κορυφαία πηγή σε θρεπτική αξία».

Instagram @AthinagorasKostakos

Διάβασε το άρθρο μας Κετογονική Διατροφή: Εχθρός ή φίλος;

 

Αλέξανδρος Τσιοτίνης, Chef Owner of CTC Restaurant στην Αθήνα

«Δυστυχώς δεν μαγειρεύω με τέτοιου είδους περιορισμούς. Όταν θέλω να χρησιμοποιήσω το ελαιόλαδο γιατί θεωρώ πως ταιριάζει στο πιάτο προσθέτω ελαιόλαδο, όταν κρίνω πως ταιριάζει το βούτυρο, προσθέτω βούτυρο. Σε αντιστροφή της ερώτησής σας, αυτό που δεν θα βρείτε στην κουζίνα μου, ποτέ, είναι υποκατάστατα τροφών και κακής ποιότητας υλικά».

Instagram @alextsiotinis

 

Ευχαριστούμε θερμά τους διακεκριμένους Σεφ για τις απαντήσεις τους.

Kάνε εγγραφή στο μηνιαίο Newsletter μας για να λαμβάνεις στο inbox σου προτάσεις,σεμινάρια Wellness και Yoga Retreats!

2,376 total views, 0 views today

Please follow and like us:
0
Ioanna Ioannidou

Ioanna Ioannidou

H Ιωάννα Ιωαννίδου είναι Διορθώτρια Κειμένων και Content Writer ενώ καλλιεργεί την περιβαλλοντική της συνείδηση καθημερινά. Γράφει για όλα τα θέματα που αφορούν την πράσινη ατζέντα όπως βιώσιμη μόδα, διαλογισμός, γιόγκα, ταξίδια και εναλλακτικές θεραπείες καθώς πιστεύει σε έναν ολιστικό τρόπο σκέψης που υιοθέτησε τα τελευταία χρόνια καταφέρνοντας να αποκτήσει μια πιο πράσινη, οικολογική στάση ζωής μειώνοντας αισθητά το άγχος από την καθημερινότητα. Εξασκείτε στη Yoga & Yoga Nidra συστηματικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *