5 λόγοι για τους οποίους ο χορός κάνει καλό στην υγεία σας

O χορός επιφέρει τα ίδια ευεργετικά οφέλη για την υγεία όπως οποιαδήποτε άλλη μορφή άσκησης, είναι διασκεδαστικός και σας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσετε ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα.

Δεν είναι τυχαίο ότι τελευταία βλέπουμε εκπομπές στην τηλεόραση που σχετίζονται με το χορό καθώς αποτελεί το αγαπημένο χόμπι για αρκετούς συνανθρώπους μας. Εξ’ ου και η επιτυχία του Dancing with the Stars!

Άλλωστε από το 2010 ξεκίνησε στην Αμερική η Εθνική Ημέρα Χορού για να ενθαρρύνει τους Αμερικάνους να παρασυρθούν από τον πιο διασκεδαστικό και θετικό τρόπο εκγύμνασης για να διατηρήσουν την υγεία τους και να καταπολεμήσουν την παχυσαρκία.

Συχνά, όταν σκεφτόμαστε το χορό, φανταζόμαστε δυσκολία στην κίνηση λόγο της ευλυγισίας  που απαιτεί το κλασικό μπαλέτο. Απαιτείται πειθαρχία που δεν περιορίζεται μόνο κατά τη διάρκεια μας επαγγελματικής πρακτικής αλλά τα οφέλη είναι πολλά τόσο για επαγγελματίες όσο και για ερασιτέχνες χορευτές.

Ο χορός, γενικότερα, παρέχει φυσικά, ψυχολογικά και κοινωνικά οφέλη για να τον ακολουθήσεις!

Χορέψτε για τη βελτίωση της υγείας και τον έλεγχο του βάρους

Χορεύοντας το κύριο όφελος για τη σωματική υγεία είναι πως αυτή η διασκεδαστική άσκηση βελτιώνει τις λειτουργίες της καρδιάς ενώ καίτε θερμίδες. Αν νιώθετε ότι το αερόμπικ δεν σας ταιριάζει δώστε την ευκαιρία σε μια χορογραφία να σας κερδίσει και θα αποδειχθεί ως μια σοφή επιλογή.

Ο χορός είναι μια μορφή αερόβιας άσκησης η οποία είναι καλή για την καρδιά.

Όσον αφορά το βάρος σας με μια ώρα χορού καίτε από 200-250 ανάλογα με την ένταση και η απώλεια βάρους γίνεται πιο ευχάριστη αυξάνοντας τη φυσική σας δύναμη όπως το ποδήλατο ή το τζόκινγκ.

Καλύτερη ισορροπία και βελτιωμένη διάθεση

Αρκετές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι ηλικιωμένα άτομα που χορεύουν έχουν δείξει βελτίωση στο βάδισμα και στην ταχύτητα που περπατάνε. Ενδιαφέρον, επίσης, παρουσιάζει μια ανασκόπηση της Ευρωπαϊκής Εφημερίδας Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης του 2009 η οποία αναφέρει ότι ασθενείς με τη νόσο του Πάρκινσον βελτίωσαν την κίνηση και την ισορροπία τους χορεύοντας.

Ο χορός συμβάλλει στην καλή ψυχολογία και τη θετική μας διάθεση. Έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το άγχος, ενισχύει την εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας και μας δίνει ένα αίσθημα ευεξίας και καλής υγείας.  Μια, επιπλέον, μελέτη έδειξε πως βοηθά γυναίκες στον έλεγχο της «συναισθηματικής» πείνας καθώς οι περισσότερες τρώνε από αντίδραση στο άγχος και στην πίεση της ημέρας.

Ο χορός βελτιώνει τη μνήμη

Ο χορός βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου σε διάφορα επίπεδα. Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι απομνημονεύοντας χορευτικές πόζες και βήματα η εγκεφαλική ανάμειξη και οι διεργασίες της γνωστικής σκέψης ενεργοποιούν την παρεγκεφαλίδα και ενισχύουν τη μνήμη.

Ο χορός δεν έχει όριο ηλικίας

Ο χορός εκτός από άσκηση είναι και μια μορφή τέχνης που τους προσκαλεί όλους, ανεξαρτήτου ηλικίας. Σε αντίθεση με άλλες μορφές άσκησης δεν υπάρχουν κανόνες όταν πρόκειται να χορέψετε και στις περισσότερες των περιπτώσεων είστε ωφελημένοι απολαμβάνοντας και μόνο την εμπειρία.

Εμπιστοσύνη στον εαυτό μας

Ο χορός βοηθά να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας καθώς κάθε φορά που μαθαίνουμε ένα νέο βήμα, η εμπιστοσύνη και η αυτοεκτίμηση μας εξαπλώνονται και σε άλλες πτυχές της ζωής μας.

Kάνε εγγραφή στο μηνιαίο Newsletter μας για να λαμβάνεις στο inbox σου άρθρα, προτάσεις και σεμινάρια Wellness!

Μερικές χρήσιμε συμβουλές πριν ξεκινήσετε

  1. Επισκεφθείτε το γιατρό σας αν είστε άνω των 40 ετών ή έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας.
  2. Φορέστε άνετα ρούχα που σας επιτρέπουν ελευθερία κινήσεων.
  3. Κάντε μια ελαφριά προθέρμανση.
  4. Πιείτε νερό πριν και κατά τη διάρκεια.
  5. Μην πιέζετε τον εαυτό σας. Ένα βήμα τη φορά.
  6. Φορέστε κατάλληλα υποδήματα ανάλογα με το είδος χορού.
  7. Επισκεφθείτε την πλησιέστερη σχολή χορού και μιλήστε με τους δασκάλους.
  8. Εμπνευστείτε από νέες χορευτικές κινήσεις.

Photo by pan xiaozhen on Unsplash

576 total views, 0 views today

Please follow and like us:
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *