5 ασκήσεις stretching που μπορείς να κάνεις ακόμη και στο γραφείο

Αν η δουλειά σου απαιτεί να περνάς ώρες καθισμένη στο γραφείο σίγουρα έχεις μονολογήσει ότι πονάει ο αυχένας σου, σε τραβάει η μέση σου ή ότι πιάστηκαν τα πόδια σου.

Η κακή στάση του σώματος σε συνδυασμό με την πολύωρη εργασία στο γραφείο, λειτουργεί επιβαρυντικά στο μυοσκελετικό σου σύστημα, με αποτέλεσμα να νιώθεις ότι είσαι συνεχώς πιασμένη. Δεν είσαι η μόνη, φυσικά! Ανά τους καιρούς έχω διαβάσει και έχω δοκιμάσει διάφορα και κατέληξα σε αυτές τις 5 απλές και εύκολες διατάσεις. Μπορείς να τις κάνεις όπου και αν βρίσκεσαι, ακόμη και στο γραφείο.

σ.σ: Προσωπικά, αγαπάω το athleisure look και δεν είναι λίγες φορές  που επιλέγω για τις office εμφανίσεις μου τα αγαπημένα μου leggings, τα οποία είναι τόσο ευπροσάρμοστα και stylish και μου χαρίζουν την ελευθερία να κάνω stretching όταν νιώθω ότι το σώμα μου εκπέμπει SOS. Το σημερινό μου Outfit είναι της BAYA.FIT, και θα το βρεις ΕΔΩ 

1. Διάταση  λαγονοψοΐτη

baya - fashion wellness

Καθόμαστε στο άκρο της καρέκλας και βγάζουμε το ένα πόδι σε προβολή ελαφρώς πίσω σε έκταση, σπρώχνοντας την λεκάνη προς τα κάτω και μπροστά. Διατείνοντας το λαγονοψοΐτη, που ευθύνεται για την διάταση των κάτω κοιλιακών και το τετρακέφαλο αποσυμφορίζουμε όλη την περιοχή.

2. Εκτάσεις αυχένα

Τοποθετούμε το σώμα μας σε ορθή γωνία και βάζουμε την παλάμη του ενός χεριού μας ήπια προς την αντίθετη κατεύθυνση του κεφαλιού μας, αφήνοντας το βάρος του χεριού να σπρώξει το κεφάλι στο πλάι με το βάρος του. Διατείνομαι τον αυχένα μας και αποσυμφορίζουμε με αυτό τον τρόπο τους ώμους και την πλάτη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ  Η κυκλική προπόνηση, η σημασία της και πώς παρουσιάζεται στις μέρες μας;
3. Διατάσεις της πλατείας περιτονίας

Καθόμαστε στην καρέκλα του γραφείου σε ορθή γωνία, τοποθετώντας τα πόδια μας το ένα πάνω στο άλλο, με τον αριστερό ή το δεξί αστράγαλο να ακουμπάει το αντίστοιχο γόνατο. Με τον τρόπο αυτό διατείνουμε την πλατεία περιτονία που αποσυμφορίζει τον απαγωγό.

4. Διάταση τρικέφαλου

fashion wellness 5

Μία πολύ σημαντική διάταση είναι η διάταση του τρικέφαλου. Καθόμαστε και πάλι σε ορθή γωνία στην καρέκλα, τοποθετώντας το αντίθετο χέρι στην αντίθετη πλευρά του κεφαλιού και διαγώνια, πιέζοντας τον αγκώνα μας με το άλλο μας χέρι. Με τον τρόπο αυτό αποσυμφορίζουμε την ωμοπλάτη και τα χέρια.

5. Last but nor Least

fashion wellness - baya 4

Μία τελευταία αλλά πολύ σημαντική διάταση είναι η εξής. Καθόμαστε στην καρέκλα σε ορθή γωνία σταυρώνοντας τα πόδια και στρίβοντας τον κορμό μας προς την αντίθετη κατεύθυνση τοποθετώντας τον αγκώνα του αντιθέτου χεριου πάνω στον εξωτερικό μηρό, κρατώντας το άλλο μας χέρι προς τα πίσω. Αποσυμφορίζουμε με αυτό τον τρόπο τη μέση και τους ραχιαίους.

Website: https://baya.fit

Facebook: @BAYA.FIT

Instagram: @baya.fit




347 total views, 0 views today

Please follow and like us:
Mia Evgeniadou

Mia Evgeniadou

Η Μία Ευγενιάδου είναι Μηχανικός Κλωστοϋφαντουργίας με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει εξειδικευτεί στον τομέα της Μόδας δημιουργώντας το Showroom10, το πρώτο showroom μόνο με Έλληνες σχεδιαστές -τους οποίους οδηγεί στην επιτυχία έχοντας ως κριτήριο την εμπορικότητα και τη γνησιότητα του κάθε brand. Το ευ ζην και η καλή φυσική κατάσταση ήταν και είναι το μεγαλύτερο πάθος της. Πιστεύει πως το πιο δυνατό fashion trend είναι να είσαι καλά, ισορροπημένος, δυνατός, διαφορετικός και να «θαυμάζεις» τον εαυτό σου με το να είσαι αυτό-παρακινούμενος.