5 Προτάσεις Wellness Δώρων για Γιορτές

Αν ψάχνετε για δώρα που θα βοηθήσουν τους αγαπημένους σας να διατηρήσουν τις υγιεινές διατροφικές τους συνήθειες κατά την διάρκεια όλου του χρόνου, μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα στις παρακάτω προτάσεις.

  1. Στραγγιστήρι Σαλάτας

Στεγνώνει τα πλυμένα λαχανικά με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο πι και φι και χωρίς κανένα κόπο! Οι σαλάτες γίνονται «αφράτες» πιο νόστιμες διότι το ντρέσινγκ δεν αραιώνεται με το νερό που έχουν κρατήσει τα λαχανικά από το πλύσιμο. Επίσης τα πλυμένα και στεγνά λαχανικά διατηρούνται περισσότερο χρόνο στο ψυγείο.

  1. Φίλτρο για τσάι και μπαχαρικά

Ένα απαραίτητο αξεσουάρ για όσους αγαπούν το τσάι, τα βότανα και τα μπαχαρικά. Επίσης χρήσιμο για να μην βρίσκουμε τους «ενοχλητικούς»  κόκκους πιπεριού στο πιάτο μας.

  1. Θερμόμετρο ψησίματος

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε σε ποια επίπεδα πρέπει να φτάνει η θερμοκρασία στο εσωτερικό κάθε ξεχωριστού κομματιού κρέατος, προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι έχουν εξοντωθεί όλοι οι επικίνδυνοι μικροοργανισμοί. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε αν το κρέας έχει μαγειρευτεί με ασφάλεια μόνο από την εξωτερική του όψη. Πολλά κρέατα μπορεί να είναι «ροζ», αλλά να έχουν μαγειρευτεί σωστά, ή και το αντίθετο. Το θερμόμετρο ψησίματος μας βοηθάει να βεβαιωθούμε ότι η θερμοκρασία στο εσωτερικό των κρεάτων έχει φτάσει στην θερμοκρασία που απαιτείται για την ασφαλή κατανάλωσή τους.

Kάνε εγγραφή στο μηνιαίο Newsletter μας για να λαμβάνεις στο inbox σου προτάσεις,σεμινάρια Wellness και Yoga Retreats!
  1. Πρέσα -πολτοποιητής σκόρδου

To λιώσιμο του σκόρδου αυξάνει την ένταση της γεύσης του καθώς και τα ευεργετικά οφέλη από την κατανάλωσή του, γιατί με την πολτοποίηση γίνονται περισσότερο διαθέσιμες οι δραστικές του ουσίες.

  1. Φριτέζα αέρος, για μαγείρεμα χωρίς λάδι

Το κατάλληλο δώρο για όσους δεν θέλουν να αποχωριστούν τις τηγανιτές πατάτες σε εορταστικά και μη γεύματα!!!

Kάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλες τις νέες δημοσιεύσεις!

 

.

203 total views, 1 views today

Please follow and like us:
0
Maria Tsolakelli

Maria Tsolakelli

H Μαρία Τσολακέλλη έχει πτυχίο Διαιτολογίας-Διατροφής από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στην Εφαρμοσμένη Διατροφή από το Oxord Brookes University. Είναι κάτοχος του πιστοποιητικού εξειδίκευσης στις Διατροφικές Διαταραχές και την Παχυσαρκία από το Εθνικό Κέντρο Διατροφικών διαταραχών της Μεγάλης Βρετανίας (NCFED/ΚΕΑΔΔ) και στην Διατροφή και Καρδιαγγειακά νοσήματα από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Έχει επίσης εκπαιδευθεί στην χρήση της δίαιτας χαμηλής σε FODMAP’s για την αντιμετώπιση λειτουργικών γαστρεντερικών νοσημάτων από το King’s College London.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *