Δοκίμασε το Pilates για 8 εβδομάδες και δες το σώμα σου να αλλάζει!

Απαλλαγμένοι από τις τύψεις των περιττών κιλών -αφού σε λίγο καιρό θα καλύψουμε το σώμα μας με χειμωνιάτικα ρούχα- πιθανόν οι περισσότεροι να μη σκεφτόμαστε το γυμναστήριο και τα εξαντλητικά προγράμματα γυμναστικήs  που ακολουθούσαμε λίγο πριν το καλοκαίρι ή παλαιότερα.

Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να φροντίσουμε το σώμα μας ιδιαίτερα με την έναρξη της νέας σεζόν. Ίσως τώρα η ανάγκη να είναι επιβλητικότερη μιας και πολλές είναι οι υποχρεώσεις που περιμένουν τη νέα χρονιά.

«Νους υγιής εν σώματι υγιή» πρέσβευαν οι αρχαίοι Έλληνες και τι πιο κοντά σε αυτό το ρητό από το pilates! Τη μέθοδο γυμναστικής που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση και που ζευγαρώνει συγκεκριμένες ασκήσεις με συγκεντρωμένες αναπνευστικές συνήθειες.

Ο ίδιος ο δημιουργός της μεθόδου συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι τη διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούριο σώμα».

Μέσα από την εφαρμογή της μεθόδου είναι μαγικός ο τρόπος με τον οποίο αλλάζει το σώμα. Ακόμα και μέσα από την επαναλαμβανόμενη ίδια  άσκηση ο ασκούμενος μετά από καιρό βρίσκει νέες προσαρμογές.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ Γιατί αξίζει τελικά να κάνεις Reformer;

Το pilates  γυμνάζει το σώμα συνολικά. Πράγμα που σημαίνει ότι σε κάθε συνεδρία είτε στο mat είτε στα όργανα, πολλοί μύες εργάζονται ταυτόχρονα για την επίτευξη του στόχου και κατά συνέπεια της ενδυνάμωσης του σώματος. Μέσα όμως από την ενδυνάμωση έρχεται και η σύσφιξη. Δεν είναι απαραίτητη η απώλεια πολλών κιλών για να δει κάποιος αποτέλεσμα με το pilates. Οι πόντοι που χάνονται είναι εμφανείς από τις πρώτες συνεδρίες. Για αυτό και πολλοί ασκούμενοι κάνουν λόγο για θεαματικά αποτελέσματα από τα πρώτα κιόλας μαθήματα.

Με το pilates μπορούν να ασχοληθούν άνθρωποι κάθε ηλικίας, άντρες και γυναίκες. Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να σκέφτεται ο αθλούμενος όταν αρχίσει την εκγύμναση του με το pilates είναι πως πρόκειται για μια άσκηση που δεν έχει να κάνει με την άρση βαρών αλλά είναι ένας συνδυασμός του μυαλού, της αναπνοής και της αντίστασης.

Με το pilates βελτιώνεται η ισορροπία, η ευλυγισία και η δύναμη του κορμού συνολικά (core strength). Εδώ πρέπει να δώσουμε την ερμηνεία στο core strength γιατί φυσικά δεν αναφερόμαστε στους κοιλιακούς μυς μόνο, στο περίφημο «6 pack», αφού το core strength περικλείει και άλλους μυς, της κοιλιάς, μυς της πλάτης και γύρω από την λεκάνη. Μετά από λίγο καιρό όλοι αυτοί οι παράγοντες της φυσικής κατάστασης βελτιώνονται αισθητά και ολόκληρο το σώμα κινείται καλύτερα. Ο ασκούμενος νιώθει και είναι διαφορετικός.

Kάνε εγγραφή στο μηνιαίο Newsletter μας για να λαμβάνεις στο inbox σου προτάσεις,σεμινάρια Wellness και Yoga Retreats!

Μια δοκιμή λοιπόν θα σας πείσει. Βρείτε ένα στούντιο pilates με πιστοποιημένους Pilates Instructors και ξεκινήστε τη νέα σεζόν με αυτή τη μαγική μέθοδο που σε λίγο καιρό θα αλλάξει τη στάση του σώματος και θα σας κάνει να κινήστε καλύτερα!

Κείμενο: Βανακάρα Μαρία/Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Ιδιοκτήτρια Studio Pilates ‘Mind Your Body’, Λάρισα.

544 total views, 0 views today

Please follow and like us:
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *