Και όμως! Αυτές οι τροφές έχουν περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Ακούγοντας Βιταμίνη C συνήθως σκεφτόμαστε τα πορτοκάλια, τα οποία πράγματι είναι πλούσια σε Βιταμίνη C, δεν είναι όμως τα μόνα.

Ένα μέτριο πορτοκάλι παρέχει περίπου 70 mg βιταμίνης C, λιγότερη από τα φρούτα και τα λαχανικά που ακολουθούν!

Μπρόκολο

Το λαχανικό αυτό προσφέρει 132 mg βιταμίνης C συν μια δόση φυτικών ινών με μόνο 30 θερμίδες στη μερίδα.

kounoupidi

Κουνουπίδι

Ψητό ή βραστό, ένα μόλις μπουκετάκι κουνουπίδι θα σου δώσει 127,7 mg βιταμίνης C συν 5 γραμμάρια φυτικών ινών και 5 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Αυτά τα μικρά λάχανα είναι γεμάτα φυτοθρεπτικά στοιχεία και φυτικές ίνες μαζί με τα 74,8 mg βιταμίνης C που περιέχουν.

laxanakia vrikselwn

Πιπεριές τσίλι

Μισή κούπα από τεμαχισμένες πιπεριές τσίλι, προσφέρουν 107,8 mg βιταμίνης C. Επίσης, ερευνητές έχουν ανακαλύψει ότι η ουσία καψαικίνη που περιέχουν βοηθάει σε πόνους μυών και αρθρώσεων.

Γλυκές κόκκινες πιπεριές

Μια κούπα από τεμαχισμένες γλυκές κόκκινες πιπεριές περιέχει 190 mg, δηλαδή τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι, όπως και βιταμίνη Α που ενισχύει επίσης το ανοσοποιητικό.

sweet peppers

Γλυκές πράσινες πιπεριές

Αυτές οι πιπεριές μένουν λιγάκι πίσω από τις κόκκινες αδερφές τους με 120 mg περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.

Η μαύρη σταφίδα

Με την βαθειά σκούρη μωβ απόχρωση της, είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι αυτό το φρούτο θα είναι υψηλό σε βιταμίνη C. Η μαύρη σταφίδα έχει περίπου 180mg ανά μερίδα βιταμίνη C, καθώς και άφθονο κάλιο, σίδηρο, βιταμίνη Β5 και φυτοχημικά.

raises

Παπάγια

Έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση παπάγιας μπορεί να καθαρίσει την ρινική σας κοιλότητα, να φωτίσει το δέρμα σας και να δυναμώσει τα οστά σας. Μια μερίδα ίση με μια κούπα προσφέρει 88,3 mg βιταμίνης C.

Φράουλες

Μια κούπα από αυτό το σουπερ φρούτο περιέχει 84,7 mg βιταμίνης C και πολλά άλλα θρεπτικά στοιχεία.

fraoules

Ανανάς

Πέρα από τα 78,9 mg βιταμίνης C, ο ανανάς περιέχει ένα ένζυμο που βοηθάει στη διάσπαση της τροφής και τη μείωση των συμπτωμάτων του φουσκώματος.

Ακτινίδιο

Δύο μετρίου μεγέθους ακτινίδια περιέχουν 137,2 mg βιταμίνης C, ενώ το φρούτο περιέχει επίσης και υψηλά ποσοστά καλίου.

Μάνγκο

Το τροπικό αυτό φρούτο προσφέρει 122,3 mg βιταμίνης C και μπόλικη βιταμίνη Α που βοηθάει επίσης στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

403 total views, 1 views today

Please follow and like us:
error0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *