Τρέχεις πρώτη φορά μαραθώνιο; Αυτές οι συμβουλές είναι για σένα

Έχω τρέξει μερικές φορές στη ζωή μου ημιμαραθώνιο – και μάλιστα η δεύτερη φορά που έτρεξα σε αγώνα ήταν σε ημιμαραθώνιο – αλλά μαραθώνιο δεν έχω κάνει ποτέ και η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω και αν θα κάνω. Ωστόσο, οι συμβουλές πάνω κάτω είναι ίδιες όταν μιλάμε για αγώνα αποστάσεων και αντοχής. Οπότε αν αυτή την Κυριακή ετοιμάζεσαι να τρέξεις τα πρώτα σου 42.195 χλμ, τότε τα παρακάτω tips είναι για σένα.

Μην αγχώνεσαι. Βλέπεις το παράθυρο; Πέτα από εκεί τις προσδοκίες να κάνεις χρόνο. Μία φορά τρέχεις μαραθώνιο για πρώτη φορά. Στόχος σου είναι τα τα καταφέρεις και να τερματίσεις και όχι να κάνεις όσο το δυνατό πιο λίγη ώρα γίνεται. Στο μέλλον θα σου δοθούν άπειρες ευκαιρίες να καταρρίψεις τα ρεκόρ σου.

Και αν είσαι ελαφρώς νευρική δεν πειράζει. Είναι τελείως φυσιολογικό την ημέρα του αγώνα να νιώθεις λες και θα παίξεις σε παράσταση στην Επίδαυρο. Λίγη τσίτα δεν είναι και άσχημη. Λίγη όμως. Να είσαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις, όπως κατάφερες να βγάλεις και τις σκληρές προπονήσεις. Όσο πιο πολύ οπτικοποιείς αυτό που θέλεις, τόσο πιο κοντά σε αυτό που θέλεις είσαι.

Να είσαι ο μεγαλύτερος θαυμαστής σου. Είναι πολύ εύκολο να πέσουμε όταν έρθουν τα δύσκολα. Εκεί όμως χαμογέλα. Νιώσε πως στο επόμενο χιλιόμετρο σε περιμένει ο Benedict Cumberbatch. Έτσι μπράβο. Σε θέλω flawless. θα τα καταφέρεις.

Συγκρατήσου. Το μυστικό είναι να ξεκινήσεις σιγά σιγά και να υπάρχει μία σταδιακή κορύφωση. Μην παρασύρεσαι από τους διπλανούς σου που μπορεί να πηγαίνουν με έναν πιο γρήγορο ρυθμό. Εσύ συγκεντρώσου στον δικό σου. Καλύτερα να τελειώσεις τον αγώνα δυνατή, γιατί στην εκκίνηση εσύ πήγες με το πάσο σου, παρά να μισήσεις τα τελευταία 10 χιλιόμετρα, γιατί τα είχες δώσει όλα πριν και τώρα δεν έχεις ούτε σάλιο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ  Η κυκλική προπόνηση, η σημασία της και πώς παρουσιάζεται στις μέρες μας;

Read More www.ladypapaya.com

189 total views, 0 views today

Please follow and like us: