Yogalosophy: Γιατί οι 40αρες ορκίζονται στη γιόγκα;

Βρείτε τη σωστή ισορροπία και αγαπήστε το σώμα σας από σήμερα!

Η γιόγκα και η φιλοσοφία της κερδίζουν ολοένα και περισσότερους οπαδούς στο δυτικό κόσμο καθώς δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φυσική κατάσταση για να ασχοληθείς. Δεν είναι λίγες οι γυναίκες σήμερα που στα 40 τους ασχολούνται με την πρακτική της γιόγκα!

Οι αυτοανακηρυχθείσες Σταρ ευεξίας όπως η Halle Berry στα 50, η Gwynneth Paltrow στα 45 και η Eva Longoria στα 43 δεν διστάζουν να ανεβάσουν φωτογραφίες τους στα social ενώ επιδίδονται σε κάποια asana επιδεικνύοντας την ευλυγισία και τις σωματικές τους ικανότητές.

H Jennifer Anniston έχει επιδείξει εξίσου υπερήφανα τις ικανότητες της ενώ για άλλες στα 49 φαίνεται εντελώς απίστευτο.

Αρκετές θα βιαστούμε να απαντήσουμε πως είναι διάσημες, έχουν χρόνο και θα δικαιολογήσουμε τον εαυτό μας που δεν προλαβαίνει, δεν ασχολείται, δεν μπορεί… […].

Όμως η γιόγκα είναι για όλους! Δεδομένου ότι το σώμα σας χάνει μυϊκή μάζα μετά την ηλικία των 40 -που συχνά αντικαθιστάται από λίπος- η ήπια πρακτική της γιόγκα απευθύνεται και σε αρχάριους.

Η εξάσκηση της γιόγκα ανταποκρίνεται στην ηλικία μετά τα 40 και σας προσφέρει τη μέγιστη δυνατή βελτίωση για το χρόνο που ασκείστε.

Τι συμβαίνει μετά τα 40;

Με την πάροδο του χρόνου οι αλλαγές στο σώμα είναι περισσότερο εμφανείς.

Από τη στιγμή της γέννησης μέχρι την ηλικία των 30 οι μύες μεγαλώνουν και ισχυροποιούνται. Στη συνέχεια αρχίζετε να χάνεται μυϊκή μάζα σε ποσοστό 3%-5% κάθε δεκαετία.

Ακόμη και στην περίπτωση που έχετε μια δραστήρια καθημερινότητα και είστε άνω των 40 συνεχίζεται να χάνετε μυϊκή μάζα –με πιο αργό ρυθμό.

Τα αντανακλαστικά μειώνονται και το σώμα δεν ανταποκρίνεται με τον τρόπο που συνήθιζε. Μπορεί να είναι πιο δύσκολο να ανεβείτε τις σκάλες ή να κάνετε πολλές δουλειές μέσα στη μέρα.

Ξεκινήστε τη γιόγκα για περισσότερη υγεία και ευεξία

Η άσκηση μετά τα 40 δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Η πρώτη έξυπνη κίνηση είναι να βελτιώσετε την ευελιξία και την ισορροπία σας παράγοντες που επιφέρουν μακροπρόθεσμα απώλεια μυών και ακαμψία των αρθρώσεων.

Η ευελιξία που προσφέρει η συστηματική πρακτική της γιόγκα θα βοηθήσει τη μείωση ενδεχόμενων τραυματισμών και τη βέλτιστη ισορροπίας του επιπέδου υγείας.

Μέρος της πρόκλησης αποτελεί το γεγονός πως οι νευρομυικές συνδέσεις που βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας αρχίζουν να διαβρώνονται καθώς μεγαλώνετε.

Δοκιμάστε να στέκεστε στο ένα πόδι χωρίς να κρατιέστε ως καθημερινή άσκηση ενδυνάμωσης και στη συνέχεια δοκιμάστε με το άλλο πόδι. Θα παρατηρήσετε βελτίωση της ισορροπίας σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Ας καταρρίψουμε το στερεότυπο πως η γήρανση δημιουργεί ένα συγκεκριμένο μοντέλο και με τη συστηματική άσκηση και τη σωστή διατροφή ας απολαύσουμε περισσότερα χρόνια καλής υγείας και ευεξίας.

Kάνε εγγραφή στο μηνιαίο Newsletter μας για να λαμβάνεις στο inbox σου προτάσεις,σεμινάρια Wellness και Yoga Retreats!

385 total views, 0 views today

Please follow and like us:
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *