Πώς να ενυδατώσεις την επιδερμίδα σου χωρίς να πίνεις πολύ νερό;

Υπάρχει γενικά η άποψη ότι πρέπει να πίνουμε πολύ νερό γιατί το νερό ωφελεί ιδιαίτερα όταν καταναλώνεται με άδειο στομάχι.

Το νερό είναι διουρητικό, ενυδατώνει την επιδερμίδα μας, βοηθά στην πέψη, ενισχύει τον μεταβολισμό, καταπολεμά την κατακράτηση υγρών, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος κα προλαμβάνει λοιμώξεις του ουροποιητικού.

Υπάρχει μέχρι και ένας μαθηματικός τύπος  για να υπολογίζουμε ακριβώς πόσο νερό πρέπει να πίνουμε την ημέρα. Ο τύπος αυτός μας λέει ότι ένα άτομο που είναι 60 κιλά θα πρέπει να διαιρέσει τα κιλά του με το 30 και αυτό που θα προκύψει είναι τα αντίστοιχα λίτρα σε νερό που πρέπει να πίνει καθημερινά. Οποιαδήποτε παραπάνω κατανάλωση κάνει κακό στα νεφρά.

Πρέπει να σκεφτόμαστε τα νεφρά σαν μια μηχανή αυτοκινήτου που χρειάζεται συγκεκριμένα λάδια για να λειτουργήσει αν της βάλουμε περισσότερα τότε δεν θα μπορεί να τα διυλίσει και έτσι θα χαλάσει.

Φυσικά υπάρχει και η άποψη ότι κανείς δεν πρέπει να λαμβάνει παραπάνω από 4 ποτήρια υγρών καθημερινά, ανεξαρτήτου βάρους και ηλικίας. Αυτό είναι μια θεωρία που συναντάμε περισσότερο στην κινέζικη ιατρική. Σε όποια περίπτωση και από τις δύο αν είμαστε πιστοί υπάρχει όριο είτε είναι 4, είτε 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

Για αυτούς που πιστεύουν ότι πρέπει να λαμβάνουν περισσότερο νερό προκειμένου να έχουν μια σωστά ενυδατωμένη επιδερμίδα αλλά δεν θέλουν να πίνουν πολύ νερό καλό θα είναι να καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες από τα παρακάτω τρόφιμα:

  • Αγγούρι, περιεκτικότητα σε νερό 96%
  • Λάχανο τύπου iceberg, περιεκτικότητα σε νερό 95 %
  • Σέλερι, περιεκτικότητα σε νερό 95,%
  • Ραπανάκια, περιεκτικότητα σε νερό 95 %
  • Κολοκυθάκια, περιεκτικότητα σε νερό 95%
  • Ντομάτες, περιεκτικότητα σε νερό 94 %
  • Καρπούζι, περιεκτικότητα σε νερό 92%
  • Φράουλες, περιεκτικότητα σε νερό 92%
  • Γκρέιπφρουτ, περιεκτικότητα σε νερό 91%
  • Μπρόκολο, περιεκτικότητα σε νερό 91%
  • Ροδάκινα, περιεκτικότητα σε νερό 88%
  • Ανανάς, περιεκτικότητα σε νερό 87%
  • Πορτοκάλι, περιεκτικότητα σε νερό 87%

Όλα αυτά τα τρόφιμα μπορούν να συνδυαστούν είτε ωμά σε σαλάτες, είτε σε smoothies,  είτε σε φρέσκους χυμούς.

Kείμενο: Ρένα Πασχάλη

1,544 total views, 1 views today

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *